Türkiye’nin turizm başşehri Antalya, 29–30 Nisan tarihleri ortasında bölümün gelişimine ve kentin marka bedeline katkı sağlamayı amaçlayan bir tertibe konut sahipliği yaptı. Antalya Halkla Münasebetler Derneği (AHİD) tarafından bu yıl birincisi düzenlenen Antalya Markalar Kongresi, kentin esaslı ve memleketler arası markalarının temsilcilerini bir ortaya getirdi. Kongre kapsamında bir panele katılan Corendon Airlines İnsan Kaynaklarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Berna Oskay, turizm dalının gelişiminde Z neslinin ehemmiyetine değinen bir konuşma yaptı.
Antalya merkezli hava yolu markası Corendon Airlines, kentin turizm ve marka gücüne paha katma hedefiyle düzenlenen Antalya Markalar Kongresi’ne iştirak sağladı. Kongre kapsamında düzenlenen bir panelde konuşan Corendon Airlines İnsan Kaynaklarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Berna Oskay, “Turizmde Markalaşmanın Anahtarı: Beşere Yatırım ve Z Jenerasyonu Gerçeği” başlıklı sunumuyla dikkat çekti. Oskay, turizmde sürdürülebilir markalaşmanın sırf fizikî yatırımlarla değil, insan kaynağına yapılan stratejik yatırımlarla mümkün olduğunu vurguladı. Dalda vazife alan her çalışanın, yalnızca operasyonel bir aktör değil; markanın yüzü, elçisi ve müşteri tecrübesinin temel taşıyıcısı olduğunu belirten Oskay, nitelikli insan kaynağını merkeze alan bir anlayışın artık kaçınılmaz hale geldiğini tabir etti.
Konuşmasında bilhassa Z neslinin kesimdeki dönüşümde belirleyici rol oynadığına dikkat çeken Oskay, bu kuşağın; mana odaklı, dijital uyumlu, kapsayıcı ve esnek çalışma ortamları talep ettiğini belirtti. Z neslinin beklentilerine karşılık veren kurumların sadece yetenek kazanımıyla hudutlu kalmayacağını, birebir vakitte geleceğin güçlü patron markaları ortasında yer alacağını söyleyen Oskay, “Z jenerasyonuna yapılan yatırım, turizmin geleceğine yapılan yatırımdır” iletisini verdi.
Sektör temsilcileri ortasında bilgi ve tecrübe paylaşımına imkan tanıyan kongrede Antalya Valisi Hulusi Şahin de bir konuşma yaptı. Ayrıyeten farklı dallardan başkanlar, marka kıssalarını ve Türkiye’den dünyaya uzanan büyüme stratejilerini iştirakçilerle paylaşarak aktifliğe bedel kattı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
More Stories
Bornova’nın köyleri eski statüsüne dönüyor
Epson, 31 Mart 2025’te sona eren yılın finansal sonuçlarını açıkladı
Startup’lar mı, Teşebbüsler mi? Türkiye’nin Unicorn Adaylarına Yol Haritası!